Steamをインストール
ログイン
|
言語
简体中文(簡体字中国語)
繁體中文(繁体字中国語)
한국어 (韓国語)
ไทย (タイ語)
български (ブルガリア語)
Čeština(チェコ語)
Dansk (デンマーク語)
Deutsch (ドイツ語)
English (英語)
Español - España (スペイン語 - スペイン)
Español - Latinoamérica (スペイン語 - ラテンアメリカ)
Ελληνικά (ギリシャ語)
Français (フランス語)
Italiano (イタリア語)
Bahasa Indonesia(インドネシア語)
Magyar(ハンガリー語)
Nederlands (オランダ語)
Norsk (ノルウェー語)
Polski (ポーランド語)
Português(ポルトガル語-ポルトガル)
Português - Brasil (ポルトガル語 - ブラジル)
Română(ルーマニア語)
Русский (ロシア語)
Suomi (フィンランド語)
Svenska (スウェーデン語)
Türkçe (トルコ語)
Tiếng Việt (ベトナム語)
Українська (ウクライナ語)
翻訳の問題を報告
Previously (August 9th), in out-of-discussions comments, it was mentioned by Arcimbaldo:
"Launching a pawn in an SRTS ship to the Peace Talks event from the Recon & Discovery mod ( https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=2035131107&searchtext=recon+discovery ), the event fires successfully, but the pawn & caravan disappear."
Additional info: this also breaks vanilla transport pods as they seem to just disappear at arrival and remove anything/anyone transported within them.
Stack trace when this happens:
Old resolved issue may be related: https://gtm.steamproxy.vip/workshop/filedetails/discussion/1845423808/1743388359083097766/