Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
If that helps, in addition to the race tokens going through the table, I also found that when stacked, they would sometimes have some air between the tokens. So if you have 5 tokens of 1 length-unit each, the stack could easily be 9 or 10 length-units high.
EDIT: Ok I messed around with this for a bit and found a quick hack. If you right click the stack, click custom and then click on import they magically work again. I believe the thickness of some of them are messed up or something. When you flip them over they actually hover above the the board rather than sinking in. Hope this helps.
I wonder if the new 12.4 update solves this given the release notes explicitly say: "Greatly improved the reliability of physics collisions especially for thin objects."