Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода








Type "player.additem 0000000A 100" or "player.additem A 100"
problem solved.
I accidently placed Lockpicks in the "tools" list, which are sorted into the custom storage container in the Kitchen.....back right corner when you first enter the Kitchen
EDIT: I found the hidden room with the safes just now thanks to looking through the comments. Very nice study. Perhaps marking the safes might be wise? Just a thought.
Yeah, sorry about that.....I probably should label them.
I put there loot, press the button. in the corner of the screen displays what the processes are, what categories of things are distributed.
But over time, things start to stay in void storage. This is mainly armor and some kidna weapon.
Whether this is due to the fact that the sanctuary of war, where weapons and armor are stored and displayed, stores only one copy of each object?