Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
<defName>Autodoor Antique</defName>
<label>Antique autodoor</label>
<description>Divides rooms. Powered operation allows people to move through the door without slowing down.</description>
<statBases>
<WorkToBuild>1100</WorkToBuild>
</statBases>
<graphicData>
<texPath>Things/Building/Furniture/DoorOld_Mover</texPath>
<graphicClass>Graphic_Single</graphicClass>
<damageData>
<!-- no damage marks because they don't move with the door
<rect>(0,0.12,1,0.76)</rect>-->
<enabled>false</enabled>
</damageData>
</graphicData>
<uiIconPath>Things/Building/Furniture/DoorOld_MenuIcon</uiIconPath>
<costList>
<Steel>40</Steel>
<ComponentIndustrial>2</ComponentIndustrial>
</costList>
<costStuffCount>25</costStuffCount>
<comps>
<li Class="CompProperties_Power">
<compClass>CompPowerTrader</compClass>
<basePowerConsumption>50</basePowerConsumption>
</li>
<li Class="CompProperties_Breakdownable"/>
</comps>
<designationHotKey>Misc12</designationHotKey>
<designationCategory>OldStyleFurniture</designationCategory>
<researchPrerequisites>
<li>Autodoors</li>
</researchPrerequisites>
<constructionSkillPrerequisite>6</constructionSkillPrerequisite>
</ThingDef>
I modded it in myself, you can add it to Building_WindowWall