Installer Steam
log på
|
sprog
简体中文 (forenklet kinesisk)
繁體中文 (traditionelt kinesisk)
日本語 (japansk)
한국어 (koreansk)
ไทย (thai)
Български (bulgarsk)
Čeština (tjekkisk)
Deutsch (tysk)
English (engelsk)
Español – España (spansk – Spanien)
Español – Latinoamérica (spansk – Latinamerika)
Ελληνικά (græsk)
Français (fransk)
Italiano (italiensk)
Bahasa indonesia (indonesisk)
Magyar (ungarsk)
Nederlands (hollandsk)
Norsk
Polski (polsk)
Português (portugisisk – Portugal)
Português – Brasil (portugisisk – Brasilien)
Română (rumænsk)
Русский (russisk)
Suomi (finsk)
Svenska (svensk)
Türkçe (tyrkisk)
Tiếng Việt (Vietnamesisk)
Українська (ukrainsk)
Rapporter et oversættelsesproblem
In Harmony-FloatMenuMakerMap.cs we added a function that adds a stablize option to a pawn when right-clicked. Inside the function the source pawn's apparels are checked, whether it has a medic bag.
In JobDriver_Stabilize.cs also has code directly reference to the medic bag that needs to be changed. These are two starting point. You may come across other references that you need to change (then compile the source code to generate Rimworld-linkable computer code) in order to fully enable another apparel to function as the MedicBag.