Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Then there is the extra issue that when bits/veins open up, all infested have some logic on how it folds in for a slicker more natural shape. Again which was present in v2, not here for the wings.
Compare claws on mentioned zealots chests (or operator outfit), the leaping thrasher/demo thrasher shoulder+arm, nidus (and his helmets), our Helm charger, brood mothers mouth, the newly revealed deimos enemies (especially the centipede and... well maw donger root tower monster) and so on to how the hell would these form either compact claws or wings or anything else when the bulk of each bits mass is in the center with thin connecting likes on both front and back?