Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом








Went to launch my saved game today and got about 6-7 black screens with various error messages. Here's the errors I encountered specifically caused by the Snake Charmer class mod. Apologies for any typos.
Assert Failed
(skel_file_entry->m_DataSize != 0)
SpineDataFactory::LOADINGTHREAD_Build in spinedata_factory.cpp line 87
Couldn't read file heroes/snake_charmer/anim/snake_charmer.sprite.idle.skel
Assert Failed
(atlas_file_entry->m_DataSize != 0)
SpineDataFactory::LOADINGTHREAD_Build in spinedata_factory.cpp line 88
Couldn't read file heroes/snake_charmer/anim/snake_charmer.sprite.idle.atlas
Assert Failed
((uint32)character_count < size)
BinaryReader::ReadString in utils/h/binary_reader.h line 179
buffer too small!
Assert Failed
(bone_index < m_BoneCount)
SpineSkeletonBuildData::GetBoneData in graphics/h/spine_skeleton_build_data.h line 217
Bone index out of range
Assert Failed
(m_SlotNameArray == nullptr)
SpineSkeletonBuildData::SetSlotCount in spine_skeleton_build_data.cpp line 80
Already allocated!
Assert Failed:
(pReturnMonsterBrainClass != nullptr)
AI::MonsterBrainClassLibrary::GetMonsterBrainClass in monster_brain_class.cpp line 675
No monster brain class with id:sets_fuseman