Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem








Here's how to fix it: Spawn in the base object facing exactly north (3den utilites to orient north) so now the rotation reference frame of your editor matches the reference frame of your base object, move your object to the correct spot and apply your rotation. If its titled 90 degrees to the wrong side try orienting the base objects west or east, if its tilted wrong by 180 degrees orient base vehicle south.
Technical explanation: The reported DIRandUP vectors from the attachto helper are relative to your editors frame of reference, but once they get applied via your code they are relative to the objects frame of reference. If the objects is facing north both the editors and base objects base vectors are facing the same way (albeit offset but thats irrelevant for rotation).
Late reply, but this is awesome. Thanks for the info friend!