Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
A slightly complicated request, i've tried to frame it as clearly as I know how.
I don't want to devalue any of the effort that has gone in. But for me personally I think all the extra buildings and options are too overwhelming.
If possible or convenient, I would leave everything else the way it is, but remove specifically the resource buildings that are not restricted to resource tiles:
manufacturing complex, financial district, hydro farm, the 3x science campuses.
So keeping the main resource buildings restricted to resource tiles.
Alternatively, with the starting menu using vanilla building content with cgm overhauled building stats- give an option that includes restricting resources to resource tiles.
The other building things that are restricted to specific resources tiles like megastructure tiles. Are few and far between and restricted, so they obviously dont' get in the way or are intimidating and therefore are fine.
Please and thank you.
If I turn on Sector Automated Construction, and disable the Vanilla Sector AI, does that mean the sector's minerals won't be spent at all?