Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
However, there is an exploit to proc +Mobility with just 1AP: https://ibb.co/WvkjL7G
NOTES:
Final Destination should be within Blue Range from Current Location.
CTRL-RMB, then RMB to Final Destination in one go. Melee Attacks works too.
This is not a true 1AP Dash. This mod simply checks the distance you travel to denote a dash instead of APs spent for a single move.
This is true. The original codes only check if it is already maxed, but not over:
X2EventListener_TacticalAction.uc, line 290
It should be:
Hi there, sorry I am pretty new to this, so I will ask straight away:
Do you mean that if I change the code from:
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) == MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
to
"if (SourceUnit.GetBaseStat(StatType) >= MaxStat)
return ELR_NoInterrupt;"
Then I can worry not about the cap limit making my higher mobility units getting nerfed back to 14?