Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Pros:
+ On hit 3% Faster Healing with the Med gun (Max. 10 Hits)
+ Taunt Kill Refills your Life (Regenerating while Enemy is Stunned)
+ Right Click Stops the Bleeding of your Teammates (when you Hit them)
Cons:
- 33% more Damage Penalty
- 20% Firing Speed
- Deployment Speed Degreases by 25%
You can change my Stats if you Want to :3
+50 firing speed
-25% damage penalty
25% slower swinging speed
+20% deploy speed
On hit: 15% ubercharge
+35% firing speed
+ the more ubercharge you have, the faster your firing speed and the faster you are
(Can become up to 20% faster and 30% faster firing speed)
-15% damage
-When active lose ubercharge by taking damage (lose all ubercharge by taking 150 points of damage)
any good