Arma 3
[Abonded] Watermelon Compositions V1.4beta
mavredium  [developer] 25 Dec, 2017 @ 5:56pm
Bugs
:melon::melon::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:melon::melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::DSAHuntingKnife:
:DSAHuntingKnife::melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::melon::melon:
:DSAHuntingKnife::melon::melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::melon::DSAHuntingKnife:
:DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::melon::melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::melon::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::melon::melon::melon::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::SBHorse::melon::melon::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
:DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::melon::melon::melon::melon::melon::melon::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife::DSAHuntingKnife:
Last edited by mavredium; 25 Dec, 2017 @ 6:00pm
< >
Showing 1-7 of 7 comments
The_Apothecary 6 Jan, 2018 @ 3:29am 
Not really a bug, but upon placing all of these down the terrain textures collide on maps such as altis. Requiring them to be basically pieced back together like a puzzle.

Advice?
mavredium  [developer] 12 Jan, 2018 @ 11:37am 
Originally posted by The_Apothecary:
Not really a bug, but upon placing all of these down the terrain textures collide on maps such as altis. Requiring them to be basically pieced back together like a puzzle.

Advice?

Sorry, missed your comment. Did you turned the surface snapping off?
kkcat 13 Jan, 2018 @ 3:25am 
Касаемо твоих крытых траншей, а местах для стрелка частенько в положении стоя вылезаешь на навес, из за чего потом обратно не залезешь.
kkcat 13 Jan, 2018 @ 3:57am 
А насчет твоих бункеров из мешков, то мне такой вариант кажется более приемлемым,чем мистические мешки приклееные к воздуху https://gtm.steamproxy.vip/ugc/937179844325686921/38B4F8CF9B1C0CBCBF0E0AED5197F76F7437EF16/
mavredium  [developer] 13 Jan, 2018 @ 7:25am 
Originally posted by rudher:
А насчет твоих бункеров из мешков, то мне такой вариант кажется более приемлемым,чем мистические мешки приклееные к воздуху

Ну они там для того что бы можно было ставить оружие на сошки.
kkcat 13 Jan, 2018 @ 7:29am 
Originally posted by Mava112 :melon::
Originally posted by rudher:
А насчет твоих бункеров из мешков, то мне такой вариант кажется более приемлемым,чем мистические мешки приклееные к воздуху

Ну они там для того что бы можно было ставить оружие на сошки.
я про те что сверху
mavredium  [developer] 13 Jan, 2018 @ 7:30am 


Originally posted by rudher:
Originally posted by Mava112 :melon::

Ну они там для того что бы можно было ставить оружие на сошки.
я про те что сверху

Кинь скрин, не особо понимаю о чем ты
< >
Showing 1-7 of 7 comments
Per page: 1530 50