Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
focus = {
id = PRC_prepare_for_war
icon = GFX_goal_generic_demand_territory
prerequisite = { focus = PRC_boost_the_morale }
bypass = {
has_war_with = ♥♥♥
}
cancel_if_invalid = yes
x = 24
y = 1
cost = 10
completion_reward = {
army_experience = 30
add_tech_bonus = {
bonus = 0.5
uses = 1
category = land_doctrine
}
### DD'S ADDITION - COMMUNIST MILITIA
set_technology = { faction_communist_militia = 1 }
hidden_effect = { load_oob = "TAG_communist_militia_division" }
}
}
focus = {
id = PRC_prepare_for_war
icon = GFX_goal_generic_demand_territory
prerequisite = { focus = PRC_boost_the_morale }
bypass = {
has_war_with = ♥♥♥
}
cancel_if_invalid = yes
x = 24
y = 1
cost = 10
completion_reward = {
army_experience = 30
add_tech_bonus = {
bonus = 0.5
uses = 1
category = land_doctrine
}
### DD'S ADDITION - COMMUNIST MILITIA
set_technology = { faction_communist_militia = 1 }
hidden_effect = { load_oob = "TAG_communist_militia_division" }
}
}
} - remove that bracket as it closes off the focus tree
Also look into this monster https://en.wikipedia.org/wiki/Landkreuzer_P._1500_Monster