Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
some examples of what this is used for could be:
when a snail poops it will poop out normal paste instead of achatina paste
when you shear an ovis it gives you pelt instead of wool
when you harvest silicate in extinction it could give you pearls instead
when you smelt scrap metal in will give metal ingots instead
there are a few resources wildcard added to the game to give it a unique feel but this ends up causing clutter in storage boxes or additional dedicated storages when these alternate types of materials serve no purpose other than a different icon in the game.
Adding this would make a lot of people happier