Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
AbilityUnlocksGrenadePocket=Overdrive
To any mods "XcomGameData.ini" usually under the section:
[XComGame.X2AbilityTemplateManager]
Which is at the top. For testing I sometimes do it with the "2x ability points" mod:
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1123788033
This is because that mod has a blank "XcomGameData.ini" file and you can just put:
[XComGame.X2AbilityTemplateManager]
AbilityUnlocksGrenadePocket=Overdrive ;any ability a spark has can go here if you just want it for sparks, otherwise change to "loot" or "evac" if you want the pocket for EVERYTHING
Hope that helps.
Tnx for helping!