Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
For RunHandleds, it'd be like this:
And for Waits:
I didnt know this. Where to find more information about Fusion editor native functions?
But anyway, it seems to be working as i can get weapon from event, as condition "weapon ~= nill", where "weapon" is GetKillerWeapon, is met. But in more trivial function i has wierd. at least for me error. As when i try to weapon:GetParams():GetFileName(), the following error is displayed: "attempt to call method 'GetParams' (a nil value)". This is odd to me because the "GetParams()" action is inside the condition which checks is weapon != nil.
Did i missed something?
Anyway thank you for the help.
worldInfo:GetWeaponParamsForIndex(Index)
Though yeah, when spawning projectiles via script, you cannot assign a weapon at all. You *can* assign a weapon when doing damage directly via script, just you have to do the extra step of figuring out what weapon index the weapon was assigned to via a player, with:
Player:GetWeaponIndex(WeaponParams)
Not sure if Kuber ever did it, but I've done it for the custom hitscan hits for my Quake weapons.
And when i studied it, after abandoning the idea with monster hit tracking for scripted weapons, my eyes catch that part with weapon indexing. Sadly its only for hitscan, sa you said, but in my case i tried to achive one for projectile based weapons.