Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
the only way to deal with it is to conserve it, use as little node possible to achieve the result.
1. Network Anarchy, set max segment length from 98m to 250m
2. when you building stuff, use Network Multitool to remove unnecessary nodes
3. use 81 Tiles 2, so you dont need to build pipe and powerline, they uses nodes as well
4, don't plop decorative network such as walls, hedges the manual method. Instead, add them as Intersection Marking Tool (IMT) decorative. Anything attached to IMT do not count toward the limit