Installera Steam						
					
				
				
									logga in
											 | 
						språk
						
																																					简体中文 (förenklad kinesiska)
																													繁體中文 (traditionell kinesiska)
																													日本語 (japanska)
																													한국어 (koreanska)
																													ไทย (thailändska)
																													Български (bulgariska)
																													Čeština (tjeckiska)
																													Dansk (danska)
																													Deutsch (tyska)
																													English (engelska)
																													Español – España (spanska – Spanien)
																													Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
																													Ελληνικά (grekiska)
																													Français (franska)
																													Italiano (italienska)
																													Bahasa Indonesia (indonesiska)
																													Magyar (ungerska)
																													Nederlands (nederländska)
																													Norsk (norska)
																													Polski (polska)
																													Português (portugisiska – Portugal)
																													Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
																													Română (rumänska)
																													Русский (ryska)
																													Suomi (finska)
																																							Türkçe (turkiska)
																													Tiếng Việt (vietnamesiska)
																													Українська (ukrainska)
																									Rapportera problem med översättningen
							
						
 
											 
													
 
					 
													 Diskussionsregler och -riktlinjer
 Diskussionsregler och -riktlinjer 1
 1							
 Anmäl detta inlägg
 Anmäl detta inlägg


Using a long stretch of pouring lava next to a chasm resulted in zero cascades.
I then tried it again with regular lava chasm, which also resulted in zero cascades.
Only by using the specific cascade tiles did I produce any at all.
So the originaly question of "What are these tiles supposed to even do" still remains.
Also on the randomness: this is false. While the tiles will have different LOOKING falls, if the tiles are arranged properly, they will ALWAYS have a fall.