Transport Fever 2

Transport Fever 2

Industry Expanded
Start en ny diskusjon
Viser 115 av 18 aktive emner
0
2. jan. kl. 5.48
Goods are not loaded into the train depot
Tesz-u
3
22. des. 2024 kl. 11.58
Placing your own industries gives HUGE maintenance costs
Tatoon
2
22. nov. 2024 kl. 10.36
Petition to change Oil Sand to a bulk commodity (like coal)
Zapp
7
15. nov. 2024 kl. 5.53
Oil Sand not producing
pliebanski
1
9. apr. 2024 kl. 19.52
Fix proposal to support custom cargo models
blackwizard1812
4
9. apr. 2024 kl. 3.20
Support for wagon mods?
RadiKyle
0
14. jan. 2024 kl. 17.17
Industry consumes more than one raw material per cycle and outpus only one
CacikSever
8
23. aug. 2023 kl. 5.28
Missing transport possibility for new goods when installed on gog version
noir
0
18. jan. 2023 kl. 2.12
Translate Mod
Dobrognev
0
12. feb. 2022 kl. 9.00
i dont see the new industries generated of in the manual plop section?? am i doing something wrong
DIVA
0
1. aug. 2021 kl. 1.20
Deutsche Texte
Cowboy280576
0
11. jan. 2021 kl. 15.23
Fisheries industry
chuck.kuhn
1
13. des. 2020 kl. 18.02
sand isnt making constructing materials
frostbite123x
0
21. sep. 2020 kl. 6.49
How did you decide which train car types to use?
busoni34
1
21. sep. 2020 kl. 6.42
Disabling vanilla industries?
CommanderO
Per side: 1530 50