STEAM GROUP
UD Talks UD Talks
STEAM GROUP
UD Talks UD Talks
38
IN-GAME
215
ONLINE
Founded
4 June, 2016
Language
Ukrainian
Location
Ukraine 
Alexey 21 Jul, 2016 @ 11:20am
Представництво GSC Game World company
Привіт, мене звати Олексій. Я PR менеджер GSC Game World (розробники S.T.A.L.K.E.R.), яка в даний час розробляє гру "Козаки 3", продовження популярної серії ігор.
«Козаки 3» - це класична RTS з рідкісним поєднанням війни, економіки, будівництва та технологічного розвитку, яке ви не зустрінете в жодній грі за останні 15 років. Продовження культової ігрової серії дозволить знову поринути у золотий вік жанру стратегій.
Дія відбувається у XVII-XVIII ст. У грі буде 12 ігрових націй і можливість керувати арміями до 10 000 юнітів. Пізніше кількість націй буде розширена до 20.
Гра підтримує платформи PC, Mac та Linux. Новий рушій «Козаків 3» настільки легкий, що ви зможете комфортно грати на комп’ютерах п’ятирічної давності та навіть на більш старих. Гра побудована цілком у 3D.
Реліз «Козаків 3» заплановано на 20 вересня 2016 року., за місяць до якого буде відкрито попереднє замовлення, яке міститиме деякі додаткові «плюшки» для гравців.
Наразі відкрита сторінка в Steam, яку можна знайти за назвою Cossacks 3.
http://store.steampowered.com/app/333420/
Last edited by Alexey; 21 Jul, 2016 @ 11:24am
< >
Showing 1-15 of 19 comments
♚ Royalty ♚ 21 Jul, 2016 @ 1:14pm 
Якою буде ціна?
SashOK1993ukr 21 Jul, 2016 @ 1:55pm 
На сторінці в магазині вказані остаточні системні вимоги? Дуже цікавить ця інформація, бо у мене 8-річний ПК. Зараз все підходить, але чи буде і надалі, після додавання нового контенту?
Shepherd 21 Jul, 2016 @ 11:18pm 
Якщо ти уважно слідкував за новинами, то міг побачити що 12$ для СНД регіону та 20$ для всіх інших
Originally posted by ♚ Royalty ♚:
Якою буде ціна?
Tux 22 Jul, 2016 @ 2:23am 
Рушій Source?
http://i.imgur.com/xZeCoNb.png
Last edited by Tux; 22 Jul, 2016 @ 2:24am
Alexey 22 Jul, 2016 @ 2:27pm 
Originally posted by SHooZ:
Рушій Source?
http://i.imgur.com/xZeCoNb.png
Рушій свій, про назву поки що не думали.
Рендер написаний на OpenGL, тобто немає ніяких обмежень і рендер може видавати більш високу продуктивність ніж DirectX.
Рушій мультиплатформенний (чекайте Mac і Linux версії).
Майже вся ігрова логіка пишеться на рівні скрипта. Скриптова мова по синтаксису близька до Pascal. Дуже простий для розуміння.
Разом з релізом викладемо редактор гри і весь інструментарій, який використовуємо для створення гри. Всю ігрову логіку можна розгорнути, вивчити, доповнити, модифікувати при досить низьких знаннях в програмуванні. Всі скрипти можна редагувати "на льоту".
З точки зору зручності розробки RTS - рушій унікально зручний.
Звук - OpenAL
Фізика - Своя.
Дуже сильна сторона рушія - супер висока продуктивність при величезних кількостях юнітів, незрівнянна з іншими двигунами.
Alexey 22 Jul, 2016 @ 2:28pm 
Originally posted by SashOK1993ukr:
На сторінці в магазині вказані остаточні системні вимоги? Дуже цікавить ця інформація, бо у мене 8-річний ПК. Зараз все підходить, але чи буде і надалі, після додавання нового контенту?
Так, суттєвих навантажень "на залізо" у майбутньому не планується
SashOK1993ukr 22 Jul, 2016 @ 2:37pm 
Originally posted by condor_fly:
Originally posted by SashOK1993ukr:
На сторінці в магазині вказані остаточні системні вимоги? Дуже цікавить ця інформація, бо у мене 8-річний ПК. Зараз все підходить, але чи буде і надалі, після додавання нового контенту?
Так, суттєвих навантажень "на залізо" у майбутньому не планується
Дякую за відповідь, чекаю на реліз :happymeat:
Lucky 22 Jul, 2016 @ 2:53pm 
Originally posted by SashOK1993ukr:
Originally posted by condor_fly:
Так, суттєвих навантажень "на залізо" у майбутньому не планується
Дякую за відповідь, чекаю на реліз :happymeat:
теж дуже чекаю, рубився у перші козаки з одонокласником пару років назад, так що 3 частину не можна пропустити, щей підримати їх щоб можливо получилось їм зробити сталкер 2)
Tux 24 Jul, 2016 @ 7:12pm 
Originally posted by condor_fly:
Originally posted by SHooZ:
Рушій Source?
http://i.imgur.com/xZeCoNb.png
Рушій свій, про назву поки що не думали.
Рендер написаний на OpenGL, тобто немає ніяких обмежень і рендер може видавати більш високу продуктивність ніж DirectX.
Рушій мультиплатформенний (чекайте Mac і Linux версії).
Майже вся ігрова логіка пишеться на рівні скрипта. Скриптова мова по синтаксису близька до Pascal. Дуже простий для розуміння.
Разом з релізом викладемо редактор гри і весь інструментарій, який використовуємо для створення гри. Всю ігрову логіку можна розгорнути, вивчити, доповнити, модифікувати при досить низьких знаннях в програмуванні. Всі скрипти можна редагувати "на льоту".
З точки зору зручності розробки RTS - рушій унікально зручний.
Звук - OpenAL
Фізика - Своя.
Дуже сильна сторона рушія - супер висока продуктивність при величезних кількостях юнітів, незрівнянна з іншими двигунами.
Ого, це дуже круті новини. Дякую за відповідь:D:
Alexey 25 Jul, 2016 @ 2:00pm 
Будь-ласка. Завжди радий допомогти.
Lucky 25 Jul, 2016 @ 2:05pm 
Originally posted by condor_fly:
Будь-ласка. Завжди радий допомогти.
можливо я спішу наперед, но можна було б дізнатись точну ціну гри для України в $ і для росії в рублях і коли приблизно можна буде зробити пред. замовлення :steamhappy:
Alexey 25 Jul, 2016 @ 2:16pm 
Поки що можу сказати вам лише приблизну ціну в 12-13$, в рублях ця ж ціна по курсу. Передзамовлення можна буде зробити за місяць до релізу. Дякую.
Lucky 25 Jul, 2016 @ 2:27pm 
Originally posted by condor_fly:
Поки що можу сказати вам лише приблизну ціну в 12-13$, в рублях ця ж ціна по курсу. Передзамовлення можна буде зробити за місяць до релізу. Дякую.
І вам дякую!
HERO GAMES 27 Jul, 2016 @ 1:59am 
Привіт, хотів запитати, чи буде українська локалізація на перші та другі частини Козаків та Героїв Знищених Імперій?
Alexey 27 Jul, 2016 @ 4:54am 
Originally posted by UA HERO GAMES:
Привіт, хотів запитати, чи буде українська локалізація на перші та другі частини Козаків та Героїв Знищених Імперій?
Ми повністю зайняті проектом Козаки 3 і розвиток попередніх ігор наразі не підтримуємо. Та ви в змозі знайти в неті любительські локалізації на деякі наші попередні ігри.
< >
Showing 1-15 of 19 comments
Per page: 1530 50