Steam telepítése						
					
				
				
									belépés
											 | 
						nyelv
						
																																					简体中文 (egyszerűsített kínai)
																													繁體中文 (hagyományos kínai)
																													日本語 (japán)
																													한국어 (koreai)
																													ไทย (thai)
																													Български (bolgár)
																													Čeština (cseh)
																													Dansk (dán)
																													Deutsch (német)
																													English (angol)
																													Español - España (spanyolországi spanyol)
																													Español - Latinoamérica (latin-amerikai spanyol)
																													Ελληνικά (görög)
																													Français (francia)
																													Italiano (olasz)
																													Bahasa Indonesia (indonéz)
																																							Nederlands (holland)
																													Norsk (norvég)
																													Polski (lengyel)
																													Português (portugáliai portugál)
																													Português - Brasil (brazíliai portugál)
																													Română (román)
																													Русский (orosz)
																													Suomi (finn)
																													Svenska (svéd)
																													Türkçe (török)
																													Tiếng Việt (vietnámi)
																													Українська (ukrán)
																									Fordítási probléma jelentése
							
						
 
											 
													 
											 
			
 
					 Hozzászólási szabályok és irányelvek
 Hozzászólási szabályok és irányelvek 4
 4							
 Hozzászólás jelentése
 Hozzászólás jelentése


Put your texture/material files in your \Steam\steamapps\common\Team Fortress 2\tf\materials\models\player\items\soldier\ folder.
Also, make sure your material applied correctly. You can check by opening your .smd file with notepad++ and checking to see if the material name is showing up correctly (it should say something like "materialname.tga" and then a bunch of coordinates).
As for the incorrect positioning, you'll just need to redo your rig. Simple bone error. Start with a freshly imported character or weapon model and reassign the bones (and re-export).
Sorry to bother you again, but please help!!!
Thanks for all the help
I have the texture now and its not all purple.
So do I need the rest of the stuff in there or can I just leave it at that?
Thanks again.