Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
the "Keep UV and Edit Mode Selection in Sync" button basicially decides whether selecting a vertices will select all edges the vertices is present (example:http://puu.sh/82CpZ.png)
if you don't want it to do this, select the part of the model you want to edit (press "C" for selecting faster) and then toggle that "Keep UV and Edit mode" etc button. the rest of the UV but that selection will dissapear, and you can now move the vertices freely rather than every linked part (example: http://puu.sh/82Cyt.png)