STEAM GROUP
ARMA3COOP AIR FORCE A3C AF
STEAM GROUP
ARMA3COOP AIR FORCE A3C AF
0
IN-GAME
1
ONLINE
Founded
25 September, 2016
Language
Polish
Location
Poland 
DaWiD96 1 Oct, 2016 @ 2:04pm
Pierwsza misja "oficjalna"
Jesteśmy już po pierwszej misji "oficjalnej" więc nastał czas na wnioski.


Po pierwsze wprowadzam zasadę, że każdy kto chce brać udział w "oficjalnych" rozgrywkach na lotniskowcu Nimitz musi mieć podstawową wiedzę. Dokładnie chodzi o to gdzie znajduje się miejsce serwisowe(i jak z niego korzystać), jak korzysta się z katapulty, posiadać podstawową wiedzę nt. lądowania. Dobrze by było aby znał również możliwości samolotu na, którym będzie latał na misji. Oczywiście nie wymagam idealnych umiejętności ale te podstawową wiedzę już tak.


Po drugie wprowadzamy następującą hierarchię na misjach. ATC jest dowódcą operacji i on dysponuje ludźmy. Ten slot musi być obecny jeśli na misji lata więcej niż cztery samoloty. Myśliwce będą działać w dwójkach bojowych co zwiększy ich potencjał bojowy.

Musimy się równierz, przyjrzeć modowi na holowanie ponieważ na misji odmówił posłuszeństwa. Jedyne co było dzisiaj pozytywnego na misji to frekwencja. I liczę na powtórkę.
< >
Showing 1-8 of 8 comments
ZUBO 2 Oct, 2016 @ 2:05am 
Popieram, wczoraj wyszedł brak dowodzenia w powietrzu. Nie hejtuje, sam nie potrafiłbym jednak forsowanie nowych na stanowisko dowodzenia to słaby pomysł. Wczoraj po misji rozmawialiśmy już o tym, że w 2kach byłoby prościej i zarazem efektywniej. Wiedza podstawowa również musi być wymagana, żeby nie było takich kwiatków jak wczoraj kiedy z GBU próbowaliśmy zestrzelić wrogi myśliwiec :D Ogólnie tragedi nie było, z Paladynim latało się bardzo fajnie, udało się zestrzelić wrogi samolot i w połowie dobrze wylądować na lotniskowcu. Potencjał w tych modach jest spory. Więcej na filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=JKmVRgJnV7g
Last edited by ZUBO; 2 Oct, 2016 @ 2:51am
DaWiD96 2 Oct, 2016 @ 4:58am 
No ale lądowanie się wam nie udało. Linka wam się nie zaczepiła ;) Przez to niepotrafiliście wykręcić.
Last edited by DaWiD96; 2 Oct, 2016 @ 5:00am
ZUBO 2 Oct, 2016 @ 5:03am 
Dlatego napisałem w połowie, połowa sukcesu to fakt że w ogóle przeżyliśmy :D
szadro90 3 Oct, 2016 @ 4:49am 
Ja bym proponował z góry ustalić co kto i jaki sprzęt bierze, np dwuosobowy bierze gbu, lecący za nim ma plot/ag itp. Tak żeby nie było że wszyscy wezmą Agm bo z GBU nie umią strzelac
MIKRON 3 Oct, 2016 @ 9:11am 
Szadro - nie zalecam sztywnych ustaleń co do podwieszeń. Polecam dobierać uzbrojenie do rodzaju misji i celów - każdorazowo ustalając to przy odprawie bojowej. Nie wiem co jutro będzie, ja w każdym razie muszę się zapoznać z lotniskowcem a potem mogę zająć się tym co najlepsze - dowodzeniem eskadrą z powietrza lub z pokładu (choć nie upieram się). Zalecam wykonywanie krótkich misji bojowych poprzedzonych krótkimi odprawami, start, atak, powrót i debrief - a nie latanie 3 godziny jak bąki. Scenariusz może zakładać dwa cele /typy misji, jeżeli będą piloci oraz maszyny innego typu. ATC = Dowódca - dla mnie tylko wtedy gdy będzie mało samolotów. Przy 3 parach zalecam rozdzał tych funkcji, do wtorku
Stachu 3 Oct, 2016 @ 9:23am 
Latamy dziś?
MIKRON 3 Oct, 2016 @ 9:26am 
ja zaraz odpalam i testuję, możemy polatać, będę na TS
Stachu 4 Oct, 2016 @ 12:48am 
Luźny lot, starty lądowania dzis pod wieczór, pisac steam kto chetny.
< >
Showing 1-8 of 8 comments
Per page: 1530 50

Date Posted: 1 Oct, 2016 @ 2:04pm
Posts: 8

More discussions