Не работает инвентарь и торговая площадка---Inventory and trading platform are not working
Сегодня, после получения кейса в КС, я заметил, что не могу даже зайти в инвентарь, чтобы продать его. Мне просто выдает сообщение, что я отправил много запросов, хотя это был первый раз за пару дней, когда я зашел в инвентарь. А с торговой площадкой вообще какой-то бред: просто синий фон без ничего. Что делать?


Today, after receiving a case in CS, I noticed that I couldn't even access my inventory to sell it. I was simply informed that I had sent too many requests, even though it was the first time I had accessed my inventory in a couple of days. Additionally, the marketplace was displaying a blue background with no information. What should I do?
Last edited by D3N41k; 12 hours ago
< >
Showing 1-2 of 2 comments
Originally posted by D3N41k:
Сегодня, после получения кейса в КС, я заметил, что не могу даже зайти в инвентарь, чтобы продать его. Мне просто выдает сообщение, что я отправил много запросов, хотя это был первый раз за пару дней, когда я зашел в инвентарь. А с торговой площадкой вообще какой-то бред: просто синий фон без ничего. Что делать?


Today, after receiving a case in CS, I noticed that I couldn't even access my inventory to sell it. I was simply informed that I had sent too many requests, even though it was the first time I had accessed my inventory in a couple of days. Additionally, the marketplace was displaying a blue background with no information. What should I do?
Wait. To many people connected through your ISP were connecting to Steam at that time so the servers blocked all of them. Unfortunately there's not enough IP4 addresses to go around anymore, so people have to share them, and the system blocks based on the number of connections from a particular IP4 address.
Тоже самое, просто подох инвентарь и ТП, пишет много запросов, хотя я вообще 1 раз в неделю в него захожу.
< >
Showing 1-2 of 2 comments
Per page: 1530 50