Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
And, yes, you cannot attack him from edge of vision or beyond (nuking him with BFT out of sight is not an option), but starting from 5 or 4 tiles his "delirium" buff (damage and statuses resist) is no longer 100% (lowest is 20% at melee range).
Should have entered stealth, walked up to him and then gone nuts with assasinate or common melee attacks, Due to stealth, scouts have the easiest time against that boss.
Basically it is "quickly kill him from moderate to close distance without getting hit" or die, there is rarely a middle ground. But with you being allowed to bring a gun to this swordfight, he needs to have some sort of compensation.