ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
This should be all you need to know to recognise an avoid it when the time comes.
And i think spoiler tags are to be used more than nessecary, some people are not pleased with learnig to much too soon.
thats why my misses likes teh universal hint system, if she can't grasp the inteded operation.
Six will prevent your return to Iox if you continue to chat about what direction the main hopper points to. (the one you later block off).
I unfortunately blocked off Iox early this first run, oops.
Would not wonder me if there is a possibility, if one answeres a conversation with Six like a Nerd instead of a know it allmost :-)
On Elbereth you can abble a bit at the back of the Bar, about the patois, i ended it with stating a knew a bit, but it would not wonder if one gets further with an answer Six knows more about :-)
With some other knowledge is presume an avid Sailor cab hopper around the Uni-Verse, getting unseen onto Iox