ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
"Failed to initialize Direct3D"
Windows 10 with Directx 11 and 12 1050TI up to date
When the watermelon dog (I mean the watermelon-like boss on the first stage) charges a dash attack, if the player explode the mashroom bomb. In some rare cases, the watermelon will flicker and there is no way to attack it. I can send a short video If tyrealhan would like to see it. (^ _^)
If you do this, we'll be grateful!
武器的话之后会更新的哦,现在已经让美术大大开始画新武器的设计了呢~
MAC打游戏还是算了。。。我是17年的MBP,玩这个游戏就快成PPT了
暂时发现这个不知道算不算是bug的问题
【事项2】墙体的碰撞面积似乎比看起来的大?有些觉得能开枪打到的地方往往会打墙上,有时候小怪会挤在一个缝隙里形成无敌掩体,不勾引出来打不中它0 0
P.S 半解谜式BOSS战很喜欢,赞!
640*400實用性低而320*200完全沒有必要