Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Yes, the game have a system of Checkpoints on key moments (Like grabing a key, opening a special door, bossfigths). But they not overide you quicksave if you, saved after you defeated the boss.
Something janky of you end, but always worked for me.
Using F6 to quick save (prompts a box to choose a save and confirm)
Using F9 to quick load
Doesn't actually load where I'm saving, just at the last checkpoint.
1) i create it example 09begin
2) i create a temp save, or overwrite a temp save example: temp
quicksave does not touch 09begin, but overwrite the last manually saved file: temp
i bind f5 quicksave, f9 quickload