Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I'm sorry to hear you encountered connection issues in multiplayer. I understand this can be frustrating.
Please note that theHunter: Call of the Wild does not maintain any centralized servers for multiplayer and all multiplayer instances of the game are peer-to-peer. Due to this, connection issues in multiplayer games are solely issues between players' network connections and configurations.
If you continue to encounter such errors, please check this article for steps on how to improve your connectivity: I can't join or host a multiplayer game for theHunter: Call of the Wild[support.thehunter.com]
In case of any other issues, please contact us through our support portal and we will do our best to help: Submit a request[support.thehunter.com]