安裝 Steam
登入
|
語言
簡體中文
日本語(日文)
한국어(韓文)
ไทย(泰文)
Български(保加利亞文)
Čeština(捷克文)
Dansk(丹麥文)
Deutsch(德文)
English(英文)
Español - España(西班牙文 - 西班牙)
Español - Latinoamérica(西班牙文 - 拉丁美洲)
Ελληνικά(希臘文)
Français(法文)
Italiano(義大利文)
Bahasa Indonesia(印尼語)
Magyar(匈牙利文)
Nederlands(荷蘭文)
Norsk(挪威文)
Polski(波蘭文)
Português(葡萄牙文 - 葡萄牙)
Português - Brasil(葡萄牙文 - 巴西)
Română(羅馬尼亞文)
Русский(俄文)
Suomi(芬蘭文)
Svenska(瑞典文)
Türkçe(土耳其文)
tiếng Việt(越南文)
Українська(烏克蘭文)
回報翻譯問題
Or if not a full editor some stock maps with the ability to put in our own enemies and props.
BUT, you might be able to include a multiplayer.
Coop campaign might be a little hard to achieve, since you designed the levels for just one player, but you can do Arena MP, Versus, etc...
Only the devs will know what can and cannot be implemented.
Ah i did not realise it had been discussed elsewhere already, abilities/skilltree in this type of game wouldnt interest me anyway, an editor (as i have said) is the way to boost massive lifespan into the game, or some snap together type arenas to make maps and place enemies throughout and make own waves/pathways/ai.
Saying that i have replayed the first two levels more than once already and get the same buzz each time, well addictive :p, also getting better each time and more devious with my kills.
Пока не прошёл дальше 5-ого лвл, не знаю может у вас дальше есть, оружие с глушителями? Чтоб игра приобрела больше возможностей прохождения в стелс-режиме! Кстати в таком случае, при наличии оружия с глушителем, при стрельбе в спину врагов, можно было бы сделать "мгновенное убийство", на подобии рукопашного убийство в спину, но с помощью хедшота из огнестрелки! Типа когда более 2-3 сек целишься, то сразу убиваешь в голову!
Так же раскидать по уровням, в добавку к свиткам с испытаниями, в других местах например статуэтки, которые будут открывать арты вашего художника в игровом меню, а так же золотые монеты, как валюту, если например введёте дополнительные скины. Которые с одной стороны можно будет открыть за игровое золото, собираемое по уровням или вообще за небольшой донат вам, в размере 50-100р, за костюм. В Call of Duty такая практика показывает весьма обоснованную тенденцию заработка денег разработчиками, за счёт игроков, которые любят, что то ещё и коллекционировать в играх, например скины!
-> Stamina bar for roll
Actually with massive group of close range fighters you only do the same easy scheme "Roll - Punch - Roll - Punch - Roll - Punch" and it's a little bit boring sometimes.
-> Pushing Technic (w/ Stamina bar)
Surrounded by ennemies you can punch the ground to push them back and maybe why not stun them.
-> Challenging mode
All player play on the same map, and you must finish the first to win (you can see the progession of your opponents on the top of the screen)
-> Coop Arena
I think the title say everything ^^
-> Deathmatch & Team Deathmatch
1v1 or 2v2 fight on a small arena with 5 rounds. Nothing more, nothing less.
-> Deatmatch & Team Deatchmatch "PVPVE"
1v1 or 2v2 fight in a medium arena with 5 rounds & NPC spawning. Kill an NPC and get a boost.
And like other posts a level editor, and workshop !
THIS. And a online CoOp story or CoOp levels would also be amazing.
I'm finding Normal to be fine but some people would just like to experience the story and awesome blood spilling. :)