Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Near the bottom you can see vr_target_scale = 0.8
Change that, save and re-launch.
Now if we can fix the swaying..
Good find! Will try that out. I don't really know what you guys mean by swaying but I do feel like the world....is a little wobbly when I move my head. Not enough to make me feel sick though. Just kind of odd.
Only demo that has this issue for me.
at least 0.5second input lag resulting in unplayable sickening experience.
Maybe an issue on my particular video card : asus GTX 980Ti strix ?
Too bad, i'd have liked ot try
Here is a fix that makes the game look great and play much better.
Open the settings.ini file (\SteamLibrary\SteamApps\common\Warhammer End Times - VR\bundle)
Change the line:
vr_hmd_resolution = [
2160
1200
]
To:
vr_hmd_resolution = [
1280
720
]
Not sure what gave them the idea 2160x1200 per eye was the native resolution on the vive?!!?
Then Change:
override = {
vr_target_scale = 0.8
}
To:
override = {
vr_target_scale = 1.5
}
You can change the target scale to whatever your video card can handle. Anything between 1.0 - 2.0 will work.
Also change:
sun_shadow_map_size = [
2048
2048
]
to
sun_shadow_map_size = [
1024
1024
]
The game now looks and plays great.
Change the line:
vr_hmd_resolution = [ 2160 1200 ] To: vr_hmd_resolution = [ 1280 720 ]
That will stop the crazy lag.