Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Meaning they tend to shoot rocks that wont come near your base.
But somehow miss (dont shoot at) the ones that do.
I've never been seriously hit, but at the worst my bar got hit and 5 people died lol.
Usually it hits connections though.. and that too can end up ugly now i have 150 people running around all the time.
4 telescopes and 2 lasers with.. i think its 84% chance to take something out.
Good enough for me, i can handle any loss now.
In my latest game, I had the cantina hit twice, two days in a row, during the first week of settlement. Killed about a dozen people total.
The main point is.. if the map sais Meteor risk low.. then why does a meteor fall every 3 seconds?
You can make your own challenge. How to do it see a guide from the devs: https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=677895200
Or you search in the steam workshop, maybe the mod "Desert Planet" or "Big Base" is something for you.