Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
I also find using the different sizes of the structure's foot print can also help shape the land.
1) [Eng] Creating Maps and Challenges in the "PBCE Planetbase Challenge (Mission) Editor"
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1991143520
2) [Rus] How to create a mission with an unusual map?
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1983521727
3) [Rus] Alignment of landscapes with a cheat mod
https://gtm.steamproxy.vip/sharedfiles/filedetails/?id=1983467709
Oh and landing pads work well as they will get 'under' some terrain that other structure's won't
https://www.youtube.com/watch?v=DXg2P9dx-GM