Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
The problem with the puzzles of Kathy Rain was there absurd difficulty and lack of interest for making progressing the history, if it makes the game potentially longer it can also totally kill the fun. Hacking a PC (many times), editing a picture, hacking a soundtrack with 80's software (with hardly no clue on what to do or why) Even for a purist from the 80's was hard and boring. And the worst in all that is that they seem to have put more of those exact same horrible passwords and hacking puzzles in Kathy Rain 2. IMHO, Wadget Eye games is the only guy that can create smart and not boring password puzzles (and with parsimony...)