Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
There are two ways of fixing it:
1 - You use the Wine Patch made by Paul Gofman that reimplements some of these shader functions, however it is outdated and a pain to use and is therefore not really a good option.
2 - Since these shader functions are only used once before being cache, if you had the cache files from a completed windows playthrough of the game, you could move them into the appropriate folder within your game's files and it would no longer need to use the shader function, bypassing the crash.
So basically until someone puts cache files online or the patch is refined and mainlined, there isn't much we can do. Here's the bug report (comtaining the deprecated patch) if you are interested: https://bugs.winehq.org/show_bug.cgi?id=47229
Again, not a complaint or a push, but just so I know if the Windows playthrough to get the cache files is still intended.
https://github.com/doitsujin/dxvk/pull/4398