ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
They are slow low armoured lights with no jj or ecm and only poss a threat if you straight up ignore them, same as most mechs.
Havent ran into a single warthog issue in my games, maybe because I shoot them and dont just ignore them while shooting at the big spoopy atlas.
I don't get the complaints. These setups are glass cannons. They deal a lot of damage because the builds and mechs have nothing else going for them.
Your OP specifically mentions the Warthog as emblematic of the problems with AP Gauss - namely, that boating AP Gauss allows for light mechs to achieve overly high DPS.
Hence, my response - that there are only a few mechs that can boat AP Gauss in quantities that might become problematic, and in those cases the high damage is balanced out by poor survivability. Thus, no need for a HSL.
TLDR: AP Gauss are only problems when mechs can take a lot of them, and the only mechs that can take a lot of them already have large drawbacks that balance it.