Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Sorry to hear about it. There's a backup file in the save folder.
You will find the save folder, on Windows:
In the folder you should find save_data.dat and save_data_backup.dat
- Make a copy of those two files in a different folder, for safety.
- Disable the Steam Cloud Sync for Chonkers (Right click in the library > Properties)
- In the save folder, delete save_data.dat and rename save_data_backup.dat to save_data.dat
- Start Chonkers and if everything is restored close the game and enable the Steam Cloud again.
- Next time you run Chonkers the Cloud should give an error. Simply confirm the use of the most recent save file.
Please, let me know if you need more assistance :)Thank you so much for your fast and helpful response. I tried your suggestion and it's worked perfectly. Unfortunately, my backup was from 3 days ago so I still lost a bit of progress, but I'll absolutely take it over starting afresh. Much appreciated and much respect, keep up the good work :)