ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
if not , as long as they are not important npc , you can set npc spawn value to 3 or 5 and then reload save, it should make them go away and then change the spawn value back.
in documetns/witcher 3 /user settings or dx12.
you can also try attacking them and scaring them so they move or move them with horse.
I can scare them, but they will just run away a few meters away and then stood still again, it's like they forgot how to be NPC
But thank you anyway for your answer
which road was it on map where npc stand still , I can try looking myself to see if I run into similar issue, so then we can eliminate if the issue happens in all saves or only specific ones.
https://gtm.steamproxy.vip/profiles/76561198031850601/screenshot/2544052715664995722/