Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Now, I merely want to make a brawlhalla clone and change how players fight each other.
Also, the game changed quite a bit, like the current Experimental "Hold-To-Dodge" will make another frame-perfect move more accessible.
I also played a match, where the opponent miraculously would not get hit twice shortly after a lag spike, in which they moved about 1/2 of the character further way on the horizontal, without changing the trajectory. My teammate saw that, too.
Just had a match, where the opponent stood still for like 2 seconds, making it easy for me to hit them, but then the game crashed for no reason. I see where the cheating concerns come from now. I guess they implemented a backdoor into the game, where they can just end the process of a certain client without checking who sent it.