Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
https://gtm.steamproxy.vip/app/280790/screenshots/?p=1&browsefilter=mostrecent
On the other hand. fences and gates don't need to be doubled up - even if they're 1 block tall, fences can't be jumped by mobs.
Treasure chests may not have any problem spawning in, you can check the reference (ESC screen while in a world, there's a "Reference" button in that list) and then look up the treasures you're getting to see their spawning conditions.
As a sidenote, you could (and probably should) just claim the spot - claimed areas automatically turn spawning off (though you could also re-enable it on the claim settings if you wish) - claiming is a good habit regardless, for one to avoid losing track of a spot, and possibly to protect it from any undesired damage (say, setting off an excavator or TNT by mistake, or other players making a mess if you're playing multiplayer).