Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
PolyZ is inspired from Escape from tarkov and DayZ. If you wanted the game to be a complete replica of DayZ then PolyZ isnt for you.
Remember the game is in early access, and is still being developed as we speak.
Instead maybe you can pinpoint areas in which you want to see improved and i will do my best to fix or change what is neccesary
Thank you, happy new year.
Well done dev, put that troll back in the cave
You clearly don’t even read the basics — the bio, the roadmap — and still build up huge expectations without having any clue about the actual stage of the project.