Simulator of Ukraine 1991

Simulator of Ukraine 1991

View Stats:
Lumideus 25 Sep, 2023 @ 3:51am
Пропозиції щодо гри
Пограв трошки, попробував різні механіки, захопив весь світ та маю пару пропозицій щодо гри:

1. Обмежити вплив показників популярності та інвесторів або зробити пропорційну систему такого впливу: коли з'являється можливість качати інвестиції в нескінченність, а їх ефект лишається приблизно сталим, користування іншими функціями втрачає сенс з погляду оптимальної гри. Також, якщо 100%+ інвесторів ще можна зрозуміти, то більша за абсолютну лояльність населення звучить не дуже логічно. Як варіант, по досягненню певного відсотка можна зменшити вплив подальшого зростання показника.
2. Обіграти можливість залишення ядерної зброї. Якщо лишити ком.партію при владі, можна дещо знизити загальне невдоволення населення(щоправда, у сильний мінус інвестиціям), тож її заборону хоча б у теорію можна вирішити відкласти. Що ж стосується ядерної зброї, негативний вплив від неї з часом іде, але сам факт її наявності(ніби-то) ні на що не впливає. Можна додати пропозицію з її продажем (поповнення бюджету), можливість погрожувати їй іншим країнам тощо.
UPD: ядерна зброя впливає на те, від якого часу РФ почне погрожувати нападом. Уже цікавіше)
3. Додати трошки випадковості грі. Якщо деякі країни зможуть випадково приєднатися або навпаки, залишити НАТО або ж станеться деяке неочевидне вторгнення, це урізноманітнить ігровий процес і зробить гру більш цікавою для повторного проходження
4. Створити механізм обмеження агресії. У лейт-геймі скуповування всіх країн збільшує рівень агресії, але цей ефект не заважає гравцеві й надалі купувати все нові території, пришвудшуючи зростання своїх ресурсів. Було б цікаво мати якийсь опір у вигляді зростання цін, небажання деяких країн продавати тобі свої території, необхідність розміщення військових біля кордонів тощо
5. Розширити тему НАТО. НАТО є в грі, але як я зрозумів, його єдина функція - запобігти анексії держави. Було б цікаво хоча б отримати якусь тематичну новину під час знищення всього блоку НАТО, адже я всі країни скупив, а так ніби й не відчулося :)
6. Забалансити рішення по анексії частини Польщі. Наскільки зрозумів я, до 1999 в принципі неможливо зібрати достатньо грошей для реалізації цього наказу(?). У той час як сама механіка достатньо цікава і з тією ж Словаччиною працює.

Пропоную в подальшому для пропозицій по грі використовувати ось цю тему.

Наостанок додам, що я розумію: автор робить гру самотужки і робота над нею забирає чимало часу, тому не варто розглядати подібні пропозиції як вимогу додати в гру контент тут і зараз, це лише декілька моїх ідей, які, можливо, будуть розробнику до вподоби:)
Last edited by Lumideus; 8 Nov, 2023 @ 9:30pm
< >
Showing 1-4 of 4 comments
.mmmm¹º 2 Nov, 2023 @ 11:57am 
7. Збільшити вплив корупції (наприклад фокус на приватизацію поверне менше коштів якщо корупція висока)
ȺLEX GARCÍA 25 Nov, 2023 @ 4:38pm 
Деяки навички вимагають дещо забагато. Розпад КНР вимагає 10к армії. В лейті це означає, що треба тупо клікати на всі області, щоб ставити нові гарнізони, тому що в цілому навіть немає такої необхідності мати стільки армії. Тут виходить, що було би непогано автоматизацію мати для цього. Або ж якось відбалансити в цілому всю систему, бо в лейті в мене в Донецькій області було більше 40 млрд. населення, проте якщо це зроблено для фану, то в такому разі виникає питання чому інвестиції не примножуються при більшому значенні ніж 100% Як для мене, то було би краще зробити опір саме на прирост грошей, аніж населення.
Katan234 3 Jun, 2024 @ 6:09am 
Імбово
GhostRecon92 3 Jun, 2024 @ 6:12am 
dead game
< >
Showing 1-4 of 4 comments
Per page: 1530 50