Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
it speeds up the start of all your runs and you cant really see its contributions later on when screen is smothered in tower dmg popups etc
so if anything should complain about it making the "tower" aspect of the game almost pointless xD
If you want you can even put all the points into attacks per second. The magic of generating zillions of bounties per second is amazing.
My first time at lvl 2000 was without using Workshop and the champion was my only source of damage from start to finish.
By far and large, post 2k it does roughly 99% of genuinely everything. Just an FYI