Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
https://www.youtube.com/watch?v=FFHKEATnmB4
As well as a game of Musical Chairs where the winner took home their own PS2 console:
https://www.youtube.com/watch?v=1aH0MuBYlQU
Neversoft back then seemed like a really fun workplace that really encouraged hard work in ways that not enough game studios do, which was likely the reason why their games turned out as good as they were. Their passion showed in the products they delivered, which may sound minor, but it's the little things that go a very long way.
the more on the devs the more clear it is why so much was removed, the core audience isn't the same anymore