Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Later update making a blueprint unusable is always a problem. My most important ones are pasted into a new game after update and then re-blueprinted.
Unless you are frequently swapping computers for some reason, I fail to see a good reason to use Steam Cloud and even as such there are better ways. My local files, under my control, with backups_I_made.
The best is to keep that Cloud option OFF especially to create Local Bluepritns because only the Local ones can be edited and saved on the Workshop.
That said, all the important to know have been added to the green pin of Bug Report sub forum that I strongly recommend to read all in :
Can't upload to Workshop - Workaround(s) 📌
https://gtm.steamproxy.vip/app/244850/discussions/1/3267935171647013488/
+
One shared by a SE Modder (SEModder4) in General discussions forum :
From SEModder4
For anyone having issues with not being able to Upload Blueprints/Worlds or Mods to the Steam Workshop, Here's a workaround 📌
https://gtm.steamproxy.vip/app/244850/discussions/0/3192489172307109616/