Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I think it kinda became obvious after what felt like 10 levels in that this game doesn't need a story and should just be about the cars chasing the player[s]. I was hoping it'd be like Maximum Overdrive but the "story" is so vague and hard to follow, not to mention the cutscenes felt like they were 6 seconds long for me to really sink my teeth into.
I mean I wasn't expecting an Ernest Hemingway-thought provoking deep story, obviously, but still. Plus not to mention there's a stop-gap level where I'm required to walk slowly from payphone to payhone without the cars, those levels could be removed entirely to keep the gameflow at a steady pace.
I wasn't bored, in fact, I liked the game a lot, but I left the game feeling, "I was sort of expecting a little more than just 'you vs. the cars' in every single stage." One of those feelings where it's like, "It's good, but I'm feeling unsatisfied."