Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Ryzen 5600X/ RTX 3060 TI - 16gb RAM
I'm using Dolby Surround / DTS
Surround sound was working in every latest Resident Evil game.
Hope it works in main game.
However, the game has major graphical artefacting (large square shimmering pixels, like an extremely low-res video) on all visual settings once in the game. I'm running the game through SteamOS, on the Steam Deck 'Stable' Update Channel.
I finally got through the demo by lowering texture quality to 6GB settings and turning RT off completely.
(specs in profile).
Ryzen 5 3600 - RTX 3060Ti - 32GB Ram 3200mhz - SSD Nvme M.2
Windows 11 pro
Driver 531.18
Please help?
rtx 2060
r9 4900h
16gb