Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
1. Bad end 1 (Accuse murderer. Shooting Salma or not just differs very little. this is where i count it as 1 or 1.5 endings haha i just don't really see time wasted to see both in full scene that worth it)
- Scene difference: whether Salma walks away in the distance or she died mid walking away from you in the distance
- Where if you shoot Salma, you can pick "i'm sorry i had to shoot your body" as your last line to Sara
- And if you don't shoot Salma, you can pick "the killer got away in your body" as your last line to Sara.
- Beach scene: Anguish
- The ending credit voicemail is the same whether you shot Salma or not
2. Bad end 2 (Accuse Green, and shoot Salma.)
- Different dialogue and last view with Salma from Bad end 1, as she dies next to you.
- The very last dialogue you can pick for Sara is "i took the killer out"
- Beach scene: Anguish
- The ending credit voicemail is different than Bad end 1
3. Good end (Accuse Green, throw away your weapon in front of Salma)
- Very different outcome from other endings, from the last critical choice until the ending credit's voicemail