Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Anyway this was more of a question for the creators like I wrote, since no one else can really answer why they decided to do it this way..
For the game, I think, it's a practical reason: they didn't want to make the video too long, so everybody would skip it. I think, they did there quite well, as the seasons change, when the camera passes a tree. Well done for this video!
There's one on the GBC where you play as Moomintroll.
Hey! Thanks for the question!
Nobody really knows what Tove thought Snufkin would be doing during his travels, it’s a fun little mystery. What we do know is that he enjoys his independence and solitude. He actually does travel south in the game, according to Jansson’s maps, through what she called «The Wild Country». But in the game intro we wanted to make it clear that winter came and passed, so players understand he left in fall, and is returning again in spring. This was the main reason we chose this direction for the video :)