Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Looks like #6 and #31 are duplicates though. And what does height have to do with weapon damage (#11)? Did you mean rate?
Meson Blasters got a significant damage boost and slightly better range, Anti-Proton Beams slight shorter range at max level. MBs should be more competitive now.
"Mobile" mounts don't have the range bonuses anymore but they still retain their improve damage/kT amounts versus the unmounted. The change was made to improve the competitiveness of smaller ship hulls when using direct-fire weapons while restoring the natural range advantage of weapon platforms on planets when also using direct-fire weapons.